Reklamacje

Klient ma prawo do złożenia reklamacji w ciągu 10 dni od otrzymania zamówienia.
Każda reklamacja będzie rozpatrywana w sposób indywidualny.

Jeżeli paczka z zamówionymi produktami posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne należy sprawdzić zawartość paczki w obecności kuriera. Jeśli któryś z produktów uległ uszkodzeniu należy spisać protokół szkody, który może być podstawą do reklamacji.

W przypadku zaproszeń ślubnych oraz winietek akceptacja do druku oznacza wolę realizacji zgodnie z zaakceptowanym projektem, dlatego należy dokładnie sprawdzić poprawność treści w projekcie. Zamówienia zrealizowane zgodnie z zaakceptowanym projektem traktowane są jako prawidłowo zrealizowane i ewentualne literówki, czy inne błędy stylistyczne znalezione po wydruku nie podlegają reklamacji. Reklamacji nie podlegają również różnice pomiędzy wizualizacją produktu wynikającą z indywidualnych ustawień komputera Klienta (kolor, proporcje itd.) a rzeczywistym wyglądem produktu.

W celu prawidłowego rozpatrzenia reklamacji należy napisać w tytule wiadomości „Reklamacja" oraz podać numer zamówienia, a w treści dane osobowe i numer rachunku, na który ma być dokonany ewentualny zwrot. Jednocześnie należy odesłać otrzymane produkty na adres pracowni. Przesyłka powinna być tak zabezpieczona, by odsyłane produkty nie uległy uszkodzeniu.

Odpowiedź w sprawie reklamacji jest wysyłana na adres e-mail Klienta podany w zgłoszeniu reklamacyjnym lub w inny podany przez Klienta sposób.