Zamówienia możecie składać bezpośrednio przez sklep lub drogą mailową

Poniżej wyjaśniamy w kilku prostych krokach jak wygląda u nas proces składania i realizacji zamówienia.

Wybór zaproszenia

Wybierzcie projekt. Jeśli macie jakieś pytania lub wątpliwości, skontaktujcie się z nami. Chętnie Wam doradzimy!

Wszystkie zaproszenia, które pokazane są na stronie można delikatnie modyfikować (zarówno jeśli chodzi o treść, jak i kolorystykę oraz rodzaj czcionek – zmiany są bezpłatne).

Jeśli składacie zamówienie przez sklep, wystarczy, że wybierzecie odpowiedni wzór i wpiszecie ilość jaka Was interesuje. Wszelkiego rodzaju uwagi oraz treść na zaproszenie możecie wysłać za pomocą formularza lub drogą mailową. Do zaproszenia możecie dokupić kopertę i rsvp oraz cały zestaw dodatków.

Jeśli składacie zamówienie drogą mailową, prosimy o przesłanie nazwy zaproszenia oraz podanie dokładnej ilośći (zaproszeń, kopert oraz opcjonalnie rsvp) w celu przygotowania wyceny.

Etap projektowania

Do przygotowania projektu potrzebne nam będą wszystkie niezbędne informacje, jakie chcecie umieścić na zaproszeniu (imiona, nazwiska, data, godzina, miejsce ślubu oraz przyjęcia). Przykłady tekstów zaproszeń możecie zobaczyć tutaj.
Projekty wysyłamy w ciągu trzech dni roboczych od momentu zaksięgowania lub przesłania na maila potwierdzenia przelewu.
Jeśli projekt wymaga poprawek, wprowadzamy je i ponownie przesyłamy do akceptacji.

Realizacja zamówienia

Po zaakceptowaniu projektu i przesłaniu nam listy do personalizacji wysyłamy wszystko do druku.

Modyfikacje

Wszystkie wzory zaproszeń, które pokazane są na stronie można delikatnie modyfikować. Zarówno jeśli chodzi o treść, jak i kolorystykę oraz rodzaj czcionek. Wykonanie projektu graficznego uwzględniającego zmiany jest bezpłatne.

Termin realizacji

Termin realizacji wynosi maksymalnie do 14 dni roboczych, od momentu akceptacji projektu.
W trybie ekspresowym jest to maksymalnie 5 dni roboczych, od momentu akceptacji projektu (doliczamy wówczas 30% do wartości całego zamówienia).

Wysyłka

Paczki wysyłamy za pośrednictwem:

  • Firmy kurierskiej DPD (koszt przesyłki wynosi 15 zł).
  • Firmy kurierskiej Inpost (koszt przesyłki wynosi 14 zł).
  • Firmy kurierskiej Inpost – Paczkomatami (koszt przesyłki wynosi 12 zł).

Przesyłki międzynarodowe ustalane są indywidualnie.

Dodatkowe informacje

W przypadku zaproszeń minimalna ilość wynosi 20 sztuk.

Zamawiając zaproszenia warto pamiętać o kilku dodatkowych sztukach, ponieważ nie ma możliwości domówienia pojedynczych sztuk w późniejszym terminie.

Prosimy o dokładne sprawdzenie projektu, szczególnie pod kątem błędów w tekście. Projekt zaakceptowany z błędami nie będzie podlegał reklamacji.

Listę gości prosimy przesłać w pliku Excel lub numbers (pamiętajcie, żeby nazwiska były odmienione)

Realizacją zamówień zajmujemy się od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-16.00. Zamówienia złożone w soboty, niedzielę oraz święta będą realizowane następnego dnia roboczego.